Personel Daire Başkanlığı;
- Gelecek yıllara ait Akademik ve İdari personel planlaması ve birimlerin personel ihtiyaçlarını karşılanması işlemleri,
- Üniversitenin gelecek yıllara ait kalkınma plan ve programları çerçevesinde Genel Sekretere bilgi verilmesi işlemleri,
- Üniversite personelinin özlük haklarının korunması işlemleri,
- Personele ait tüm bilgilerin istatistiki verilerin toplanıp derlenmesi işlemleri,
- İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenleme işlemleri,
- Disiplin işlemleri,
- Gizli kalması gereken bilgilerin muhafaza edilmesi işlemleri,
- Kanun ve yönetmeliklerle kendisine verilen diğer görevlerin yapılması,
- Harcama yetkilisi olarak, harcama talimatlarını bütçe ilke ve esaslarına, kanun, tüzük ve yönetmelikler ile diğer mevzuata uygun yapılmasını sağlamak ve ödeneklerin etkili, ekonomik ve verimli kullanılmasını sağlamak,
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütülmesini sağlamakla yükümlüdür.
Başkanlığımız 3 Şube Müdürlüğünden teşkil etmektedir. Bunlar;
-Akademik Personel Şube Müdürlüğü,
-İdari Personel Şube Müdürlüğü,
-Eğitim ve İstatistik Şube Müdürlüğü olarak Üniversitemizde yer alan personelimize hizmet vermektedir.