Tanıtım

Personel Daire Başkanlığı;

  • Gelecek yıllara ait Akademik ve İdari personel planlaması ve birimlerin personel ihtiyaçlarını karşılanması işlemleri,
  • Üniversitenin gelecek yıllara ait kalkınma plan ve programları çerçevesinde Genel Sekretere bilgi verilmesi işlemleri,
  • Üniversite personelinin özlük haklarının korunması işlemleri,
  • Personele ait tüm bilgilerin istatistiki verilerin toplanıp derlenmesi işlemleri,
  • İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenleme işlemleri,
  • Disiplin işlemleri,
  • Gizli kalması gereken bilgilerin muhafaza edilmesi işlemleri,
  • Kanun ve yönetmeliklerle kendisine verilen diğer görevlerin yapılması,
  • Harcama yetkilisi olarak, harcama talimatlarını bütçe ilke ve esaslarına, kanun, tüzük ve yönetmelikler ile diğer mevzuata uygun yapılmasını sağlamak ve ödeneklerin etkili, ekonomik ve verimli kullanılmasını sağlamak,
  • Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütülmesini sağlamakla yükümlüdür.    

Başkanlığımız 3 Şube Müdürlüğünden teşkil etmektedir. Bunlar;

-Akademik Personel Şube Müdürlüğü,

-İdari Personel Şube Müdürlüğü,

-Eğitim ve İstatistik Şube Müdürlüğü olarak Üniversitemizde yer alan personelimize hizmet vermektedir.